باسمه تعالي

گل اگر در فصل گل بوئیدنی است
ای معلم دست هایت تا ابد بوسیدنی است

همکاران محترم ومعلمان عزیز

سلام علیکم

بهار فصل شکر نعمت ها و موسم تمنای طراوت هاست . چه به جاست که در این فصل از کسانی یاد کنیم که آرام آرام وجودشان را می سوزانند. تا از این التهاب نیستان عشق شعله ور گردد. بسیار خوشحال و خرسندیم که بگوئیم در فصل شکوفایی غنچه ها نام و یاد شما معلمان  عزیز است که جامعه را عطر آگین و گل افشان می کند.
ای بزرگواران که همه ی زیبایی ها و خوبی ها را مهربانانه می آموزید، نام بلندتان را پاس می داریم و دست های ناتوان خویش را در دست پرمهرتان گره می زنیم و همبستگی و عشق را پیوسته و جاودانه می کنیم  . هفته معلّم را بهانه قرار داده و از تلاش های خالصانه شما سروران گرامی تقدیر و تشکّر نموده و از خداوندمنّان سلامتی و طول عمر با عزت برای شما خواستاریم.
                                                     
                                                                       رسول محمّدي
                                                     مدير مجتمع آموزشي و پرورشي عدل