عرض ارادت به پیشگاه مشعلداران تعلیم وتربیت
باسمه تعالي
گل اگر در فصل گل بوئیدنی است
ای معلم دست هایت تا ابد بوسیدنی است
گل اگر در فصل گل بوئیدنی است
ای معلم دست هایت تا ابد بوسیدنی است
همکاران محترم ومعلمان عزیز
سلام علیکم
بهار فصل شکر نعمت ها و موسم تمنای طراوت هاست . چه به جاست که در این فصل از کسانی یاد کنیم که آرام آرام وجودشان را می سوزانند. تا از این التهاب نیستان عشق شعله ور گردد. بسیار خوشحال و خرسندیم که بگوئیم در فصل شکوفایی غنچه ها نام و یاد شما معلمان عزیز است که جامعه را عطر آگین و گل افشان می کند.
ای بزرگواران که همه ی زیبایی ها و خوبی ها را مهربانانه می آموزید، نام بلندتان را پاس می داریم و دست های ناتوان خویش را در دست پرمهرتان گره می زنیم و همبستگی و عشق را پیوسته و جاودانه می کنیم . هفته معلّم را بهانه قرار داده و از تلاش های خالصانه شما سروران گرامی تقدیر و تشکّر نموده و از خداوندمنّان سلامتی و طول عمر با عزت برای شما خواستاریم.
رسول محمّدي
مدير مجتمع آموزشي و پرورشي عدل
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 22:25 توسط دوستان
|